Weten waar je aan toe bent: wachttijden aan de telefoon

Laatst moest ik mijn verzekering bellen in verband met mijn ‘ongelukje’. Het was oudjaarsdag en natuurlijk knetterdruk bij de telefooncentrale van Agis, fijn. Wat dat betreft ben ik heel ongeduldig. Als de monotone telefoonstem vertelt dat er nog wachtenden voor me zijn, wil ik weten hoevéél wachtenden dit dan zijn om te voorkomen dat ik niet nog een half uur zonder resultaat aan de telefoon hang (à €0,20 per minuut).

Take Care Now van Agis heeft daar iets handigs voor uitgevonden. Als je op de website naar het telefoonnummer zoekt kom je op de contactpagina terecht. Daar kun je precies zien hoeveel bellers er zijn, hoeveel wachtenden er zijn én hoe lang het ongeveer duurt voordat je geholpen wordt. Ideaal! En als het echt lang duurt kun je ervoor kiezen om terug gebeld te worden. Geen poespas, gewoon duidelijk weten waar je aan toe bent.

takecarenow

Plaats een reactie